2012/10/13

Anna Dello Russo x H&M Haul / Anna Dello Russo x H&M szerzemény

It's a fact that I'm a shopaholic. If I should talk about my 10 best days or events in my life, some of them would be probably connected to some purchasing. Eg. when I bought my big, black, leather shopper bag from Zara, my first shopping at M·A·C, when my Sigma brush kit arrived, and so on...
I'm that kind of girl who can be the happiest person in the world because something good happens to her. Maybe it sounds superficially and foolish but when I extremely desire for something and I manage to get it, I have my head in the clouds. :)

This was the situation with these two necklaces from AdR at H&M. Fortunately, mission accomplished!

Vásárlásmániás vagyok, nincs mit szépíteni ezen a tényen. Ha fel kéne sorolnom, hogy mi volt eddigi életem 10 legszebb napja vagy eseménye, akkor tuti, hogy több beszerzés a listán kötne ki. Például amikor végre az enyém lett a hatalmas, fekete, bőr shopper táskám a Zarából, vagy az első vásárlásom a M·A·C-ben, vagy amikor megérkezett a Sigma ecsetkészletem, és így tovább...
Az a fajta lány vagyok, aki a legkisebb apróságoknak tud örülni és amikor valami jó dolog történik velem, akkor a világ legboldogabb emberének érzem magam. Lehet, hogy felületesen és ostobán hangzik, de amikor nagyon vágyon egy kiszemelt darabra és azt sikerül megvenni, egész egyszerűen a fellegekben járok. :)

Ez volt a helyzet két nyaklánccal kapcsolatban is az AdR kollekcióból a H&M-ben. Szerencsére a küldetés teljesítve!











 Have you bought anything from this collection?

Vettetek valamit ebből a kollekcióból?


   

2 megjegyzés:

  1. Jó ég, ezek komoly darabok mit ne mondjak. Hozzám az alsó közelebb állna azt hiszem. Én is ilyen vagyok, hogy ha veszek/kapok valami kis apróságot is akkor már az egekbe járok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát igen, nem mindennapiak. Ezért is örültem, hogy sikerült megvenni őket. Az arany nyaklánc már sokszor volt rajtam, mert annyira feldob egy sima fehér blúzt vagy egy fekete felsőt. A krokis még vár a nagy alkalomra... :D

      Törlés